Témata přednášek a projevů

Úvodní projevy – odborná témata – na míru šité přednášky

  • Obchodní témata
  • Témata řízení, vedení a osobního rozvoje

Pojďme diskutovat, jaké přednášky byste potřebovali

Termíny a detaily přednášek a projevů

Pro více informací u některých akcí klikněte na odkazy

  • 19.10.2012 – Jak budovat globální značky – praktické příklady – Přednáška pro studenty PhD na VŠE Praha

  • 2.4.2012 – Jak efektivně využívat sociální média v žurnalistice -Karlova Univerzita, Fakulta žurnalistiky / sociálních studií – Praha

  • 1.12. 2011 – Jak vytvořit a implementovat vítězící strategii firmy VŠE Praha, HH Top Students

  • 3.12.2010 – Strategie firmy, která přináší dlouhodobě výsledky VŠE Praha, HH Top Students

  • 25.8.2010 – Hlavní faktory úspěchu při prodeji koncovým zákazníkům, Úvodní projev na YIT Stavo regionálním setkání Generálních ředitelů

  • 28.5.2010 – Důležitost role CEO pro úspěšné PR (PREZENTACE ke stažení) APRA Praha

  • 27.5.2010 – Trendy v marketingu / Když se zákazníci spojují ve smečku on-line Economia / Trend Marketing / Marketing & Media

  • 5.11.2009 – Hlavní pilíře spolupráce mezi klientem a agenturou Forum Media Praha

  • 21.10.2009 – PR Summit / Co by se mělo změnit, aby se zvýšila prestiž PR a zvýšili výdeje na PR. APRA

  • 26.11.2008 – Top ženy manažerky v České republice / Jak JB přivedla Tchibo k úspěchu / IIR (Institute for International Leaders)

  • 24.10. 2007 – Role nezávislých konzultantů v marketingové komunikaci, Forum Media Praha

Inspirovaní a spokojení partneři

Rád se obracím na Janu, kdykoliv pořebuji vizionářský pohled.

Bohuslav Bohunek Šéfredaktor časopisu Trend Marketing