Jak zajistit správné priority a sjednotit všechny v procesu změn.
Délka: 2+1 den / dva dny v kuse, jeden den po dvou měsících
Cílová skupina: Lídři změn. Vrcholoví manažeři, členové manažerských týmů.
Výstup: Účastníci budou vybaveni nástroji na to, aby mohli efektivně řídit změny v organizacích, aby dosahovali pozitivních výsledků z těchto změn. Budou chápat vliv změn na chování zaměstnanců a seznámí se s nejvíce účinnými metodami pro různé typy změn v organizaci
OBSAH
- Změna a reakce lidí na změnu – obecně i individuálně
- Role manažera při řízení změn
- Co dělá změnu úspěšnou, neúspěšnou, jaké jsou důvody
- Jak připravit a vést změnu, jak zahrnout všechny zájmové skupiny a získat jejich podporu
- Vytváření vize a plánu pro změnu. Mobilizování všech zainteresovaných lidí. Komunikace změn.
- Kdy je změna nezbytná a kdy ji nedoporučovat
- Ohodnocení rizika spojeného se změnou a jeho velikosti
- Nástroje pro řízení změn
- Koučování během procesu změn
- Měření účinku změn
- Konkrétní tipy a nástroje pro změnové situace, jak mít vše pod kontrolou během:
(skupinová praktická cvičení)
—Snižování stavu zaměstnanců a při ostatních strukturálních změnách
—Fůze a akvizice firem, z pohledu přebírající i přebírané firmy
—Změna firemní kultury směrem na zákaznicky orientovanou
—Implementace technologických změn
—Změny v osobních oblastech
Úkolem pro každého účastníka bude individuální akční plán pro řízení změn. Následné vyhodnocování dosažení cílů ve skupině za dva měsíce a individuálně během dvou měsíců.
Jazyk: čeština nebo angličtina
Na míru šitá i standardní školení odpovídající vašim potřebám.
Pojďme se sejít a prodiskutovat Vaše potřeby.
Inspirovaní a spokojení partneři
Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.