Jak zajistit správné priority a sjednotit všechny v procesu změn.

Délka: 2+1 den / dva dny v kuse, jeden den po dvou měsících

Cílová skupina: Lídři změn. Vrcholoví manažeři, členové manažerských týmů.

Výstup: Účastníci budou vybaveni nástroji na to, aby mohli efektivně řídit změny v organizacích, aby dosahovali pozitivních výsledků z těchto změn. Budou chápat vliv změn na chování zaměstnanců a seznámí se s nejvíce účinnými metodami pro různé typy změn v organizaci

OBSAH

  • Změna a reakce lidí na změnu – obecně i individuálně
  • Role manažera při řízení změn
  • Co dělá změnu úspěšnou, neúspěšnou, jaké jsou důvody
  • Jak připravit a vést změnu, jak zahrnout všechny zájmové skupiny a získat jejich podporu
  • (skupinová praktická cvičení)

  • Vytváření vize a plánu pro změnu. Mobilizování všech zainteresovaných lidí. Komunikace změn.
  • Kdy je změna nezbytná a kdy ji nedoporučovat
  • Ohodnocení rizika spojeného se změnou a jeho velikosti
  • Nástroje pro řízení změn
  • Koučování během procesu změn
  • Měření účinku změn
  • Konkrétní tipy a nástroje pro změnové situace, jak mít vše pod kontrolou během:
  • —Snižování stavu zaměstnanců a při ostatních strukturálních změnách

    —Fůze a akvizice firem, z pohledu přebírající i přebírané firmy

    —Změna firemní kultury směrem na zákaznicky orientovanou

    —Implementace technologických změn

    —Změny v osobních oblastech

    Úkolem pro každého účastníka bude individuální akční plán pro řízení změn. Následné vyhodnocování dosažení cílů ve skupině za dva měsíce a individuálně během dvou měsíců.

Jazyk: čeština nebo angličtina

Na míru šitá i standardní školení odpovídající vašim potřebám.

Pojďme se sejít a prodiskutovat Vaše potřeby.

Inspirovaní a spokojení partneři

Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.

Jaroslav Řasa Vlastník ABRA Software