Trendy v marketingu a obchodu, které nesmíte propásnout

Délka školení: 1 den

Cílová skupina: Členové vedení, lídři marketingu a obchodu, výzkumu či inovací.

Výstup: Účastníci poznají současné trendy do hloubky, seznámí se s možnostmi, jak tyto trendy zakomponovat do marketingových a obchodních strategií a plánů, budou umět definovat milníky pro dosažení nových cílů i hlavní kritéria úspěchu.

    OBSAH

  • Diferenciace značek na základě nového přístupu k fanouškům.
  • Nejefektivnější propojení on-line s off-line.
  • Zákaznická hodnocení jako hlavní kriterium rozhodování.
  • Internet v reálném čase.
  • Rozvoj mobilní komunikace.
  • Rozšířená 3D realita a jak jí využít komerčně.
  • Pragmatismus – taktický marketing.
  • Nové pojetí luxusu.
  • Zvyšování kvality a personifikace zákaznického servisu.
  • Růst důležitosti „udržitelnosti“ a eko-marketingu.

    Bonus: Jak využít krize jako příležitosti, principy, jak zvítězit

Jazyk: čeština nebo angličtina.

Na míru šitá či standardní školení odpovídající vašim potřebám.

Pojďme se potkat a prodiskutovat možnosti.

Inspirovaní a spokojení partneři

Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.

Jaroslav Řasa Vlastník ABRA Software