Trendy v marketingu a obchodu, které nesmíte propásnout
Délka školení: 1 den
Cílová skupina: Členové vedení, lídři marketingu a obchodu, výzkumu či inovací.
Výstup: Účastníci poznají současné trendy do hloubky, seznámí se s možnostmi, jak tyto trendy zakomponovat do marketingových a obchodních strategií a plánů, budou umět definovat milníky pro dosažení nových cílů i hlavní kritéria úspěchu.
- Diferenciace značek na základě nového přístupu k fanouškům.
- Nejefektivnější propojení on-line s off-line.
- Zákaznická hodnocení jako hlavní kriterium rozhodování.
- Internet v reálném čase.
- Rozvoj mobilní komunikace.
- Rozšířená 3D realita a jak jí využít komerčně.
- Pragmatismus – taktický marketing.
- Nové pojetí luxusu.
- Zvyšování kvality a personifikace zákaznického servisu.
- Růst důležitosti „udržitelnosti“ a eko-marketingu.
OBSAH
Bonus: Jak využít krize jako příležitosti, principy, jak zvítězit
Jazyk: čeština nebo angličtina.
Na míru šitá či standardní školení odpovídající vašim potřebám.
Pojďme se potkat a prodiskutovat možnosti.
Inspirovaní a spokojení partneři
Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.