Jak využívat marketing k růstu firmy i hodnoty značek v nové éře
Délka: 4 dny
Cílová skupina: Pracovníci marketingu, trade marketingu, obchodu, KAM
Výstup: Účastníci budou umět budovat úspěšné značky, odlišující se od konkurence, vytvářet marketingové a obchodní strategie a plány, rozdělovat efektivně investice i měřit efektivitu těchto investic. Budou vybaveni nástroji a úspěšnými příklady z praxe pro řízení značek inovativním způsobem.
- Současné marketingové výzvy ve firmách. Marketingové vs. Firemní strategie. Trendy.
- Chápání potřeb spotřebitelů, definice cílové skupiny, segmentace trhu (kdy, jak, proč a příklady nejnovějších způsobů segmentace). Konkurenční audit a SWOT.
- Definice značky, jejich výzev při budování, proč potřebujeme značky, proč potřebujeme vytvářet pozitivní zkušenosti se značkou/ svět značky, identitu značky
- Strategie pro budování značky a jejich revitalizaci
- Portfolio strategie / hierarchie značky/ rozšiřování značky
- Metody budování značek v souladu s nejnovějšími komunikačními trendy
- Měření hodnoty značky, efektivnosti marketingové komunikace, způsoby, příklady, co dělat pokud mám malý rozpočet.
- Efektivní marketingové plánování
- Nejúspěšnější příklady ze světové praxe.
- Budování organizace zaměřené na spotřebitele, propojení marketingové a firemní vize a poslání. Propojení celo-firemních procesů s cílem většího zaměření na spotřebitele.
OBSAH
___Positioning + positioning statements: target consumer, frame of reference, point of diference, reasons to believe.
___Vývoj značky v čase
___Různá očekávání různých zájmových skupin na značku
___OGS(I)M – objectives, goals, strategies, initiatives, measurements
___Efektivní alokace marketingových investic
___Consumer vs. trade marketing
___Současní vs. noví zákazníci. Stávající vs. nové výrobky.
Jazyk: čeština nebo angličtina.
Na míru šitá anebo standardní školení odpovídající vašim potřebám.
Pojďme se potkat a prodiskutovat možnosti.
Inspirovaní a spokojení partneři
Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.