Jak využívat marketing k růstu firmy i hodnoty značek v nové éře

Délka: 4 dny

Cílová skupina: Pracovníci marketingu, trade marketingu, obchodu, KAM

Výstup: Účastníci budou umět budovat úspěšné značky, odlišující se od konkurence, vytvářet marketingové a obchodní strategie a plány, rozdělovat efektivně investice i měřit efektivitu těchto investic. Budou vybaveni nástroji a úspěšnými příklady z praxe pro řízení značek inovativním způsobem.

    OBSAH

  • Současné marketingové výzvy ve firmách. Marketingové vs. Firemní strategie. Trendy.
  • Chápání potřeb spotřebitelů, definice cílové skupiny, segmentace trhu (kdy, jak, proč a příklady nejnovějších způsobů segmentace). Konkurenční audit a SWOT.
  • Definice značky, jejich výzev při budování, proč potřebujeme značky, proč potřebujeme vytvářet pozitivní zkušenosti se značkou/ svět značky, identitu značky
  • ___Positioning + positioning statements: target consumer, frame of reference, point of diference, reasons to believe.

    ___Vývoj značky v čase

    ___Různá očekávání různých zájmových skupin na značku

  • Strategie pro budování značky a jejich revitalizaci
  • Portfolio strategie / hierarchie značky/ rozšiřování značky
  • Metody budování značek v souladu s nejnovějšími komunikačními trendy
  • Měření hodnoty značky, efektivnosti marketingové komunikace, způsoby, příklady, co dělat pokud mám malý rozpočet.
  • Efektivní marketingové plánování
  • ___OGS(I)M – objectives, goals, strategies, initiatives, measurements

    ___Efektivní alokace marketingových investic

    ___Consumer vs. trade marketing

    ___Současní vs. noví zákazníci. Stávající vs. nové výrobky.

  • Nejúspěšnější příklady ze světové praxe.
  • Budování organizace zaměřené na spotřebitele, propojení marketingové a firemní vize a poslání. Propojení celo-firemních procesů s cílem většího zaměření na spotřebitele.

Jazyk: čeština nebo angličtina.

Na míru šitá anebo standardní školení odpovídající vašim potřebám.

Pojďme se potkat a prodiskutovat možnosti.

Inspirovaní a spokojení partneři

Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.

Jaroslav Řasa Vlastník ABRA Software