Příspěvky Jany Budíkové do tisku
Články v předních českých časopisech a novinách
Stáhněte si každý článek v pdf – stačí jen kliknout na podtržené.
- Květen 2014 (Business Woman): „7 trendů roku 2014“
- Prosinec 2013 (Profit E15-Mlada fronta): „Twitter na burze. IBM v krizi. Podpora Bitcoinu“
- Září 2013 (Business Woman): „Fůze a akvizice: Podceňované problémy, aneb proč 2+2=5 často nefunguje“
- Duben 2013 (E15-Profit): „CEO nesmí dopustit, aby škrty v rozpočtu zabránily inovacím“
- Leden 2013 (E15-Profit): „Vlastní cestou: Proč manažeři opouštějí významné posty a zakládají svoje firmy“
- Listopad 2012 (Ekonom): „Kvóty nejsou jen zlo. Debata o nich pomáhá.“
- Říjen 2012 (Ekonom): „Baťa má co říci i dnešním podnikatelům“
- Září 2012 (Ekonom): „V čem se (ne)vyplatí být jako Baťa“ Názory manažerů
- Srpen 2012 (Business Woman): „Cesta za inspirací“
- Listopad 2011 – Glosa na Radio Cesko „Kdy už konečně začnou ženy pomáhat svým kolegyním?“
- Říjen 2011 (Trend Marketing): „Velké otazníky kolem nejisté budoucnosti“
- Říjen 2011 – Glosa na Radio Cesko „Je otevřenost a tutíž i zranitelnost u manažerů žádoucí?“
- Září 2011 (Trend Marketing): „Legenda z Facebooku“
- Červenec 2011 (Trend Marketing): „Ten druhý Václav Klaus“
- Květen 2011 (Trend Marketing): „Duše pro Startbucks“
- Duben 2011 (Trend Marketing): „Proč jsem zaháčkovaná (na Twitteru)“
- Duben 2010 (Trend Marketing): „Co od vás očekává zákazník zítřka?“
- Duben 2010 (Trend Marketing): „Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?“
- Březen 2010 (Trend Marketing): „Trendy, které nemůžete propásnout“
- Březen 2009 (Tchibo Magazine): „Oslava 60.narozenin Tchibo“
- Říjen 2007 (Marketing&Media): „Je čas změnit odměňování agentur“
- September 2001 (Marketing&Media): „Proč přehlížíme zákazníka?“
- July 2001 (Marketing&Media): „Pojďme zničit značky! Jak? Cenou!“
- May 2001 (Marketing&Media): „Když dochází dech, roste pouze zisk, ne obrat“
Rozhovory s Janou Budíkovou
Rozhovory v předních českých časopisech a novinách
Projeďte si celou stránku dolů anebo si stáhněte pdf kliknutím na název článku.
- Prosinec 2013 (Obchod a Finance): „Cesty k ziskům existují, jsou o flexibilitě“
- 7.1.2013 (E15, Profit): „Vlastní cestou: proč manažeři opouštějí významné posty a zakládají svoje firmy“
- Říjen 2011 (Trend Marketing): „Velké otazníky kolem nejisté budoucnosti“
- 13.4.2010 (MF DNES): „Žena šéfová má úspěch. Pokud dostane šanci.“
- 24.9.2009 (Hospodarske Noviny): „Firmy šetří, jeden šéf pro více zemí“
- Srpen 2009 (Moderni Byt): „Proč káva voní“
- Květen 2009 (Marketing Magazine): „Kvalita se zkopírovat nedá“
- Květen 2009 (Rodina): „Setkání po 12 letech: Žiji zajímavý život“
- Květen 2009 (Leader’s Magazine): „Kulatý stůl s premiérem Janem Fischerem“
- 21.5.2009 (HNonlineSK): „Lidé jsou největší hodnotou, kterou máme ve firmě Tchibo“
- 27.4.2009 (Strategie): Czech top 100 / Tchibo – „Top 100: Tchibo – Inovativní výrobky a služby minulého roku“
- 6.4.2009 (Vlasta): „Každá práce mě hodně naučila“
- 18.3.2009 (penize.cz): „Češi zvyšují své útraty za kávu.“
- 24.10.2008 (Hospodarske noviny Vikend): „V práci „ženské zbraně“ nepoužívám„
- 9.10.2008 (Hospodarske noviny): „Úspěch si žádá osobní ústupky“
- 9.10.2008 (Hospodarske noviny): „Jana Budikova, č.12 nejvlivnější žena českého byznysu“
- 8.10.2008 (Hospodarske noviny): „Prohlédněte si 25 nej… žen českého byznysu“
- 8.9.2008 (MF DNES): „Tchibo chce expandovat do regionů„
- 50/2004 (Werben&Verkaufen, Germany): „Vítězství klidu zbraní“
- 19.4.2002 (Lidové noviny): „Do barů jen pracovně“
- 18.2.2002 (Marketing&Media): „Ženy to u nás nemají lehké“
- 10.6.1998 (Strategie News): „Aspiruje Sekce zadavatelů reklamy při ČSZV na Asociaci zadavatelů reklamy?“
- 11/1997 (Děti a móda SK): „Na návštěvě u Jany Budíkové“
- 10/1997 (Betty): „Logický krok od zdraví ke kráse“
- 31.10.1996 (Vlasta): „S Johnsonem je skvělý život“
- 4/1995 (Strategie): „Značka jako osobnost“
- 3/1995 (Betty): „Rostla jsem s firmou“
- 3/1995 (Strategie): „Johnson&Johnson uvádí na trh čistící emulzi“
- 7-8/1994 (Sekretariát): „Stačila nastoupit do správného vlaku“
- 6/1994 (Strategie): „Čisté zuby po americku“
Inspirovaní a spokojení partneři
Rád se obracím na Janu, kdykoliv pořebuji vizionářský pohled.