Rozhovory s Janou Budíkovou
Rozhovory v předních českých časopisech a novinách
Projeďte si celou stránku dolů anebo si stáhněte pdf kliknutím na název článku.
- Prosinec 2013 (Obchod a Finance): „Cesty k ziskům existují, jsou o flexibilitě“
- 7.1.2013 (E15, Profit): „Vlastní cestou: proč manažeři opouštějí významné posty a zakládají svoje firmy“
- Říjen 2011 (Trend Marketing): „Velké otazníky kolem nejisté budoucnosti“
- 13.4.2010 (MF DNES): „Žena šéfová má úspěch. Pokud dostane šanci.“
- 24.9.2009 (Hospodarske Noviny): „Firmy šetří, jeden šéf pro více zemí“
- Srpen 2009 (Moderni Byt): „Proč káva voní“
- Květen 2009 (Marketing Magazine): „Kvalita se zkopírovat nedá“
- Květen 2009 (Rodina): „Setkání po 12 letech: Žiji zajímavý život“
- Květen 2009 (Leader’s Magazine): „Kulatý stůl s premiérem Janem Fischerem“
- 21.5.2009 (HNonlineSK): „Lidé jsou největší hodnotou, kterou máme ve firmě Tchibo“
- 27.4.2009 (Strategie): Czech top 100 / Tchibo – „Top 100: Tchibo – Inovativní výrobky a služby minulého roku“
- 6.4.2009 (Vlasta): „Každá práce mě hodně naučila“
- 18.3.2009 (penize.cz): „Češi zvyšují své útraty za kávu.“
- 24.10.2008 (Hospodarske noviny Vikend): „V práci „ženské zbraně“ nepoužívám„
- 9.10.2008 (Hospodarske noviny): „Úspěch si žádá osobní ústupky“
- 9.10.2008 (Hospodarske noviny): „Jana Budikova, č.12 nejvlivnější žena českého byznysu“
- 8.10.2008 (Hospodarske noviny): „Prohlédněte si 25 nej… žen českého byznysu“
- 8.9.2008 (MF DNES): „Tchibo chce expandovat do regionů„
- 50/2004 (Werben&Verkaufen, Germany): „Vítězství klidu zbraní“
- 19.4.2002 (Lidové noviny): „Do barů jen pracovně“
- 18.2.2002 (Marketing&Media): „Ženy to u nás nemají lehké“
- 10.6.1998 (Strategie News): „Aspiruje Sekce zadavatelů reklamy při ČSZV na Asociaci zadavatelů reklamy?“
- 11/1997 (Děti a móda SK): „Na návštěvě u Jany Budíkové“
- 10/1997 (Betty): „Logický krok od zdraví ke kráse“
- 31.10.1996 (Vlasta): „S Johnsonem je skvělý život“
- 4/1995 (Strategie): „Značka jako osobnost“
- 3/1995 (Betty): „Rostla jsem s firmou“
- 3/1995 (Strategie): „Johnson&Johnson uvádí na trh čistící emulzi“
- 7-8/1994 (Sekretariát): „Stačila nastoupit do správného vlaku“
- 6/1994 (Strategie): „Čisté zuby po americku“
Cesty k ziskům existují, jsou o flexibilitě
Vlastní cestou
Velké otazníky kolem nejisté budoucnosti
Žena-šéfová má úspěch, pokud dostane šanci
Firmy šetří, jeden šéf pro několik zemí
Proč káva voní
Kvalita se zkopírovat nedá
Setkání po 12 letech: Žiji zajímavý život
České TOP 100 – TCHIBO
Každá práce mě hodně naučila
V práci „ženské zbraně“ nepoužívám
Úspěch si žádá osobní ústupky
Jana Budíková, 12. žena českého byznysu
Prohlédněte si 25 nej… žen českého byznysu
Tchibo chce expandovat do krajů
Vítězství klidu zbraní
Do baru jen pracovně
Ženy to u nás nemají lehké
Aspiruje ČSZV na Asociaci zadavatelů reklamy?
Návštěva u Jany Budíkové
Logický krok od zdraví ke kráse
S Johnsonem je skvělý život
Značka jako osobnost
Rostla jsem s firmou
Johnson&Johnson uvádí na trh čistící emulzi
Stačila nastoupit do správného vlaku
+Čisté zuby po americku
Inspirovaní a spokojení partneři
Rád se obracím na Janu, kdykoliv pořebuji vizionářský pohled.