Jak identifikovat, vyhodnocovat a využívat nové obchodní příležitosti

Délka:2 dny

Cílová skupina: Generální ředitelé, Finanční ředitelé, Obchodní ředitelé, Marketingoví ředitelé, Manažeři obchodu a marketingu, Manažeři značek i KAM

Výstup: Účastníci si osvojí nejnovější know-how, jak identifikovat obchodní příležitosti s největším potenciálem. Jak si správně stanovovat priority při implementaci nových příležitostí. Každý účastník obdrží podrobnou „kuchařku“ s návodem, jak by měla firma postupovat, když chce zajistit udržitelný růst.

    OBSAH

  • Kdy, kde a jak identifikovat nové obchodní příležitosti
  • Nové obchodní příležitosti z pohledu nových zákazníků, nových trhu, existujících zákazníků, existujících trhů
  • Nové obchodní příležitosti z pohledu maximalizace penetrace – frekvence – objemu spotřeby
  • Nové obchodní příležitosti z pohledu inovací výrobku, obalu, konceptu, způsobu komunikace či inovativního způsobu distribuce
  • Klíčové oblasti zvyšování efektivity a efektivnosti v marketing a obchodě
  • Klíčové body při zvyšování efektivity organizačních struktur a procesů
  • Modelování finančního přínosu z nových příležitostí
  • Kdo má být zodpovědný za identifikaci růstových oblastí ve firmě, jak by měly být správně nastavené procesy

Jazyky: čeština nebo angličtina

Na míru šitá či standardní školení odpovídající vašim potřebám.

Pojďme se potkat a prodiskutovat možnosti.

Inspirovaní a spokojení partneři

Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.

Jaroslav Řasa Vlastník ABRA Software