Jak identifikovat, vyhodnocovat a využívat nové obchodní příležitosti
Délka:2 dny
Cílová skupina: Generální ředitelé, Finanční ředitelé, Obchodní ředitelé, Marketingoví ředitelé, Manažeři obchodu a marketingu, Manažeři značek i KAM
Výstup: Účastníci si osvojí nejnovější know-how, jak identifikovat obchodní příležitosti s největším potenciálem. Jak si správně stanovovat priority při implementaci nových příležitostí. Každý účastník obdrží podrobnou „kuchařku“ s návodem, jak by měla firma postupovat, když chce zajistit udržitelný růst.
- Kdy, kde a jak identifikovat nové obchodní příležitosti
- Nové obchodní příležitosti z pohledu nových zákazníků, nových trhu, existujících zákazníků, existujících trhů
- Nové obchodní příležitosti z pohledu maximalizace penetrace – frekvence – objemu spotřeby
- Nové obchodní příležitosti z pohledu inovací výrobku, obalu, konceptu, způsobu komunikace či inovativního způsobu distribuce
- Klíčové oblasti zvyšování efektivity a efektivnosti v marketing a obchodě
- Klíčové body při zvyšování efektivity organizačních struktur a procesů
- Modelování finančního přínosu z nových příležitostí
- Kdo má být zodpovědný za identifikaci růstových oblastí ve firmě, jak by měly být správně nastavené procesy
OBSAH
Jazyky: čeština nebo angličtina
Na míru šitá či standardní školení odpovídající vašim potřebám.
Pojďme se potkat a prodiskutovat možnosti.
Inspirovaní a spokojení partneři
Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.