Od strategie k udržitelnému růst, jak zvítězit nad konkurencí

Délka: 3 dny

Cílová skupina: Vrcholoví manažeři, členové management teamů

Výstup: Díky ekonomické krizi a nástupu sociálních médií se změnilo chování spotřebitelů a zákazníků, málokterá firma však změnila přístup a strategii. Běžný ředitel věnuje měsíčně pouze 3hodiny přemýšlení o budoucím směrování firmy, což nestačí pro udržení konkurenční výhody. Účastníci se budou moci zamyslet nad efektivitou současné strategie firmy v kontextu konkurence, světových trendů a změněného chování spotřebitelů. Budou vybaveni nástroji a příklady z praxe, jak formulovat novou strategii pro firmu, jak nejlépe nadchnout zaměstnance pro její dokonalou implementaci, i jak identifikovat a vyřešit brzdy při jejím uvádění v život. V neposlední řadě si účastníci vyzkouší, jak efektivně plánovat i podle čeho vyhodnocovat účinnost firemních aktivit.

OBSAH

  • Nejvýznamnější současné trendy a vlivy ovlivňující finanční výsledky firem
  • Které firmy jsou úspěšné a proč, podle čeho měřit jejich úspěšnost
  • Firemní účel, důvod existence, poslání, hodnoty, role CEO
  • Strategická vize firem, světové příklady
  • Jak, kdy a proč tvořit strategický plán
  • Tvorba udržitelné konkurenční výhody
  • Příklady růstových strategií a strategických plánů
  • Fůze a akvizice (M&A) jako součást růstové strategie, jak zvládat umění M&A
  • Strategický plánovací proces
  • Postup stanovování priorit pro značky, zákazníky a investice, vyhodnocování
  • Jak zajistit správné pochopení a implementaci strategie zaměstnanci
  • Kritické faktory úspěchu firmy a její firemní strategie

Jazyk: čeština nebo angličtina.

Školení na míru i standardní tréningy, vždy tak, aby odpovídaly vašim potřebám.

Pojďme se sejít a prodiskutovat možnosti.

Inspirovaní a spokojení partneři

Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.

Jaroslav Řasa Vlastník ABRA Software