Od strategie k udržitelnému růst, jak zvítězit nad konkurencí
Délka: 3 dny
Cílová skupina: Vrcholoví manažeři, členové management teamů
Výstup: Díky ekonomické krizi a nástupu sociálních médií se změnilo chování spotřebitelů a zákazníků, málokterá firma však změnila přístup a strategii. Běžný ředitel věnuje měsíčně pouze 3hodiny přemýšlení o budoucím směrování firmy, což nestačí pro udržení konkurenční výhody. Účastníci se budou moci zamyslet nad efektivitou současné strategie firmy v kontextu konkurence, světových trendů a změněného chování spotřebitelů. Budou vybaveni nástroji a příklady z praxe, jak formulovat novou strategii pro firmu, jak nejlépe nadchnout zaměstnance pro její dokonalou implementaci, i jak identifikovat a vyřešit brzdy při jejím uvádění v život. V neposlední řadě si účastníci vyzkouší, jak efektivně plánovat i podle čeho vyhodnocovat účinnost firemních aktivit.
OBSAH
- Nejvýznamnější současné trendy a vlivy ovlivňující finanční výsledky firem
- Které firmy jsou úspěšné a proč, podle čeho měřit jejich úspěšnost
- Firemní účel, důvod existence, poslání, hodnoty, role CEO
- Strategická vize firem, světové příklady
- Jak, kdy a proč tvořit strategický plán
- Tvorba udržitelné konkurenční výhody
- Příklady růstových strategií a strategických plánů
- Fůze a akvizice (M&A) jako součást růstové strategie, jak zvládat umění M&A
- Strategický plánovací proces
- Postup stanovování priorit pro značky, zákazníky a investice, vyhodnocování
- Jak zajistit správné pochopení a implementaci strategie zaměstnanci
- Kritické faktory úspěchu firmy a její firemní strategie
Jazyk: čeština nebo angličtina.
Školení na míru i standardní tréningy, vždy tak, aby odpovídaly vašim potřebám.
Pojďme se sejít a prodiskutovat možnosti.
Inspirovaní a spokojení partneři
Jana je člověk, který jde okamžitě k výsledkům. Má velmi vysokou emocionální inteligenci.