Příspěvky Jany Budíkové do tisku
Články v předních českých časopisech a novinách
Listujte dolů a uvidíte náhledy článků, anebo si stáhněte podtržené články v pdf.
- Květen 2014 (Business Woman): „Trendy roku 2014. Jak je využít.“
- Prosinec 2013 (Obchod a Finance/E15-Mlada fronta): „Cesty k ziskům existují, jsou o flexibilitě“
- Prosinec 2013 (Profit E15-Mlada fronta): „Twitter na burze. IBM v krizi. Podpora Bitcoinu“
- Září 2013 (Business Woman): „Fůze a akvizice: Podceňované problémy, aneb proč 2+2=5 často nefunguje“
- Duben 2013 (E15-Obchod&Finance): „CEO nesmí dopustit, aby škrty v rozpočtu zabránily inovacíms“
- Leden 2013 (E15-Profit): „Vlastní cestou: Proč manažeři opouštějí významné posty a zakládají svoje firmy“
- Listopad 2012 (Ekonom): „Kvóty nejsou jen zlo. Debata o nich pomáhá.“
- Říjen 2012 (Ekonom): „Baťa má co říci i dnešním podnikatelům“
- Září 2012 (Ekonom): „V čem se (ne)vyplatí být jako Baťa“ Názory manažerů
- Srpen 2012 (Business Woman): „Cesta za inspirací“
- Listopad 2011 – Glosa na Radio Cesko „Kdy už konečně začnou ženy pomáhat svým kolegyním?“
- Říjen 2011 (Trend Marketing): „Velké otazníky kolem nejisté budoucnosti“
- Říjen 2011 – Glosa na Radio Cesko „Je otevřenost a tutíž i zranitelnost u manažerů žádoucí?“
- Září 2011 (Trend Marketing): „Legenda z Facebooku“
- Červenec 2011 (Trend Marketing): „Ten druhý Václav Klaus“
- Květen 2011 (Trend Marketing): „Duše pro Startbucks“
- Duben 2011 (Trend Marketing): „Proč jsem zaháčkovaná (na Twitteru)“
- Duben 2010 (Trend Marketing): „Co od vás očekává zákazník zítřka?“
- Duben 2010 (Trend Marketing): „Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?“
- Březen 2010 (Trend Marketing): „Trendy, které nemůžete propásnout“
- Březen 2009 (Tchibo Magazine): „Oslava 60.narozenin Tchibo“
- Říjen 2007 (Marketing&Media): „Je čas změnit odměňování agentur“
- September 2001 (Marketing&Media): „Proč přehlížíme zákazníka?“
- July 2001 (Marketing&Media): „Pojďme zničit značky! Jak? Cenou!“
- May 2001 (Marketing&Media): „Když dochází dech, roste pouze zisk, ne obrat“
Trendy roku 2014. Jak je využít.
Cesty k ziskům existují, jsou o flexibilitě
Twitter na burze. IBM v krizi. Podpora Bitcoinu
Fůze a akvizice: Podceňované problémy, aneb proč 2+2=5 často nefunguje
CEO nesmí dopustit, aby škrty v rozpočtu zabránily inovacím
Vlastní cestou
Kvóty nejsou jen zlo, debata o nich pomáhá
Baťa má co říci i dnešním podnikatelům
V čem se (ne)vyplatí být jako Baťa
Cesta za inspirací
Kdy už konečně začnou ženy pomáhat svým kolegyním
Velké otazníky kolem nejisté budoucnosti
Je otevřenost a tudíž i zranitelnost u manažerů žádoucí
Legenda z Facebooku
Ten druhý Václav Klaus
Duše pro Starbucks
Proč jsem zaháčkovaná
Co od vás očekává zákazník zítřka
Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?
Trendy, které nesmíte propásnout
Oslava 60. narozenin
Je na čase změnit odměnování agentur
Proč přehlížíme zákazníka?
Pojďme zničit značky! Jak? Cenou!
Když dochází dech, roste pouze zisk ne obrat
Inspirovaní a spokojení partneři
Rád se obracím na Janu, kdykoliv pořebuji vizionářský pohled.